Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet

Telèfon: 936 930 611

A/e: p.santllorenc.santvi@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Enguany se celebra una nova edició de les Jornades Europees de Patrimoni (JEP2020). Us proposem participar-hi fent una passejada per descobrir el patrimoni cultural del tram mitjà del torrent del Rubió, a llevant del terme municipal de Sant Vicenç de Castellet. Entre altres veurem una sínia, barraques i murs de pedra seca, xupets i una font de clot ben amagada!

Requisits activitat:

Cal inscripció prèvia (p.santllorenc.santvi@diba.cat).

Portar roba i calçat adequats. El desplaçament al punt d'inici es farà amb vehicles particulars.

Més informació: https://www.svc.cat/agenda/

Categories: Itineraris guiats, Passejades, Sant Llorenç-Obac,