Sant Llorenç-Obac Diversos | Educació ambiental | Voluntariat
de maig

Participa a l'European Clean up Day!

fins al 09/05/2021

Detall cartell

Horari d'inici: 9 h

Horari complet:
de 9 a 14 h

Lloc: Diferents punts d'informació i aparcaments del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac:
• Aparcament de la Torre de l’Àngel
• Aparcament de l’Alzina del Sal·lari
• Aparcament de Can Robert
• Centre d’Informació Coll d’Estenalles
• Aparcament de l’àrea d’esplai de les Arenes
• Aparcament de la font del Llimac/els Caus del Guitard

Castellar del Vallès, Matadepera, Mura...

Organitzadors: Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Telèfon: 689 738 527 / 938 317 300

A/e: asensiogy@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Enguany, el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac col·laborem amb la iniciativa de recollida de residus Let’s Clean Up Europe!
Ens sumem a les accions de neteja que es portaran a terme des dels ajuntaments de Matadepera, Castellar del Vallès i Terrassa i habilitarem els següents punts d’informació i àrees d’aparcament de l’àmbit del Parc: Torre de l’Àngel, Alzina del Sal·lari, Can Robert, Coll d’Estenalles, ermita i Àrea d’esplai de les Arenes i font del Llimac on trobareu informadors que us facilitaran el material necessari per a la recollida i selecció de deixalles.
L’acció, voluntària i oberta a tothom, tindrà lloc el cap de setmana del 8 i 9 de maig de 9 a 14 h.

Fotografieu-vos amb les deixalles recollides i els cartells de la iniciativa, pengeu les imatges a les vostres xarxes socials amb les etiquetes #LetsCleanUpEurope, #LetsCleanUpCat i #LetsCleanUpParcSantLlorenç.
Per a més informació, escriviu a p.santllorenc.cets@diba.cat

Recordeu portar guants. Gràcies per la vostra col·laboració!

Let’s Clean Up Europe és una acció comuna a tot Europa que vol conscienciar la ciutadania sobre la quantitat de residus que es llencen de forma incontrolada a la natura i promou accions de sensibilització a través de la recollida de residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. A Catalunya, és liderada per l’Agència Catalana de Residus i compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

Requisits activitat:

•  Fer servir guants

•  No treure’s les sabates

•  No tocar residus perillosos (xeringues, claus, productes quimics...)

•  Els menors han d’anar acompanyats d’un adult

•  Anar amb compte a no relliscar quan camineu a la vora del mar, per ribes elevades, evitant forats i precipicis

•  No recollir els residus que hi hagi dins l’aigua o flotant

•  No fumar en el lloc on es fa la neteja

•  Respectar els panells de senyalització

•  Apuntar el numero mòbil de l’organitzador de la neteja

•  En cas d’emergència, trucar al 112

Més informació: http://residus.gencat.cat/ca/ambits_dactuacio/prevencio/setmana_europea/lets_clean_up_europe/