Sant Llorenç-Obac Act. de tot l'any | Diversos | Itineraris guiats | Visites guiades
feb.

Tresors de la Terrassa Medieval

hasta el 02/12/2023

Arxiu Terrassa Turisme

Horario de inicio: 11 h

Horario completo:
Durada de la ruta: 2 h 30 minuts (d'11 a 13.30 h)

Lugar: Castell Cartoixa de Vallparadís i Seu d'Ègara
Plaça dels Museus davant Castell Cartoixa de Vallparadís (C/ Salmeron, s/n)
Terrassa

Organizadores: Servei de Turisme de l'Ajuntament de Terrassa

A/e: turisme@terrassa.cat

Público al que va dirigida la actividad: General

Acceso: de pago

Precio: 12,00 € adults; 8,50 € persones majors de 65 anys, famílies nombroses i Carnet Jove. Consulteu altres descomptes.

Descripció:

La Seu d’Ègara i el Castell Cartoixa de Vallparadís, pedres amb ànima!
Us proposem una ruta turística pel ric patrimoni medieval de la ciutat. Començarem visitant el Castell Cartoixa de Vallparadís, edifici original del s. XII que es converteix en cartoixa en els s. XIV-XV. Seguidament, travessarem el Parc de Vallparadís, un dels parcs més grans del nostre país, fins arribar a la Seu d’Ègara i descobrir el que s’amaga darrere d’aquest conjunt monumental. Un tresor de valor incalculable que abasta un període ininterromput des de l’època ibèrica fins a l’actualitat: vestigis ibers i romans, un gran complex episcopal dels s. V a VIII format per la basílica i després catedral d’Ègara (Santa Maria) i el seu baptisteri, el temple funerari de Sant Miquel, l’església parroquial de Sant Pere... així com pintures murals de l’alta edat mitjana, pintures romàniques i retaules gòtics. Una visita a un espai que respira harmonia i pau, i explica els seus secrets a través de les seves pedres amb ànima... Per concloure la ruta, ens dirigirem a l’edifici històric i singular de l’antic Ajuntament del poble de Sant Pere que acull avui dia l'Alberg de Vallparadís on prendrem un refrigeri.

Requisitos actividad:

Cal fer reserva prèvia a través de www.visitaterrassa.cat/tresors-de-la-terrassa-medieval/

Más información: https://visitaterrassa.cat/tresors-de-la-terrassa-medieval/

Categorías: Sant Llorenç-Obac, Act. de tot l'any, Diversos, Itineraris guiats, Visites guiades,

Recursos.