Sant Llorenç-Obac Cursos i tallers | Fires i festes

Organitzadors: Ajuntament de Sant Llorenç Savall

Telèfon: 937 140 018

A/e: st.llorenss@savall.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Sant Llorenç Savall celebrarà el diumenge dia 12 de maig, al matí, la Fira de Sant Ponç, que és el patró dels herbolaris i apicultors en el moment de l’any on es comercialitzen de manera tradicional les melmelades, els arrops, les mels i altres llaminadures i dolços naturals. Hi haurà més de 20 parades entre les pròpies de la temàtica, així com d’altres d'aliments i d'artesanies no alimentàries.

La Fira s’ubicarà a l’Avda. Catalunya i a la plaça Major, on hi haurà a les 11 h un taller de "fer melmelades" a càrrec de l’Associació Gastronòmica i Cultural TitaVivi de la comarca d’Osona. L’assistència a aquest taller és gratuita amb inscripció prèvia a l’Ajuntament. També, i durant tot el matí, la Cia. Bitxicleta farà petites accions d’animació infantil itinerant.

Més informació: https://www.savall.cat/actualitat/agenda/vine-a-la-fira-de-sant-ponc.html

Categories: Sant Llorenç-Obac, Cursos i tallers, Fires i festes,