Sant Llorenç-Obac Itineraris guiats | Passejades guiades

Rellinars

Lloc de trobada: Punt d'Informació de Rellinars
Plaça de l'Ajuntament, s/n 08299 Rellinars

Organitzadors: CIMA (Centre d'interpretació del Medi Ambient, SL)

Telèfon: 937 855 461 Dilluns a divendres de 9h a 14h i de dilluns a dijous de 15’30h a 18h

A/e: p.santllorenc.obac@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, i majors de 65 anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Descripció:La riera de Rellinars és un dels elements naturals més característics del poble de Rellinars. Amb aquest itinerari descobrirem la seva formació, els diferents trams des de la serra de l’Obac fins al riu Llobregat, la dinàmica fluvial, els sediments, la biodiversitat que origina i les activitats econòmiques que acull.

Requisits activitat: Calçat adequat per caminar i roba adequada a l'època de l'any

Més informació: http://www.cimaprojectes.com

Categories: Biodiversitat, Sant Llorenç-Obac, Hidrologia, Itineraris guiats, Passejades guiades, general,