Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Granera i Parc Natural de Sant Llorenç

Telèfon: 938 668 339

A/e: p.santllorenc.graner@diba.cat  granera@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures. Visita opcional a l’església parroquial de Sant Martí. La visita es farà després de la missa de les 12.30 h, cada primer diumenge de mes durant els mesos d’hivern. A l’estiu la missa se celebra a l’església parroquial de Sant Marti.

Més informació: https://parcs.diba.cat/web/santllorenc/detall/-/journal_content/56_INSTANCE_nv8U/215256/37425979

Categories: general, Passejades, Visites guiades, Sant Llorenç-Obac,