Sant Llorenç-Obac Diversos | Itineraris guiats | Rutes, travesses i marxes | Visites guiades
d’abr.

Seguint els passos de Lluís Muncunill

Arxiu Terrassa Turisme

Horari d'inici: 10.30 h

Horari complet:
de 10.30 a 12.30 h

Lloc: Carrers del centre, exteriors d'edificis de l'obra de Lluís Muncunill
Parc de Sant Jordi - plaça Josep Freixa i Argemí, 11
08224 Terrassa

Lloc de trobada: Masia Freixa (Oficina de Turisme)

Organitzadors: Servei de Turisme de l'Ajuntament de Terrassa

Telèfon: 937 397 019

A/e: turisme@terrassa.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 6,00 € adults / 4,20 € persones majors de 65 anys, famílies nombroses, Carnet Jove i Club Xatic / Consulteu altres descomptes

Descripció:

Arquitectura industrial modernista a Terrassa!
Us proposem fer un viatge en el temps i descobrir l’obra arquitectònica de l’arquitecte més prolífer de Terrassa durant el període del modernisme: Lluís Muncunill.
Començarem la visita per la Masia Freixa, una de les joies modernistes de l’arquitecte. A continuació, farem un passeig per l’exterior de diferents edificis a fi de conèixer la seva obra: la Casa Joaquim Freixa, la Casa Bogunyà, la Societat General d’Electricitat, la Casa Josep Badiella, l’Ajuntament de Terrassa i la Casa Joan Marcet, entre d’altres. Prosseguirem el nostre passeig pel carrer Sant Pere on trobem edificis com la Casa Maria Armengol, la Casa Barata o l’Hotel Peninsular per continuar pel carrer de la Rasa passant per altres edificis com: el Magatzem Joaquim Alegre, la Quadra del Vapor Ventalló, la fàbrica Marcet i Poal o la Quadra de la Fàbrica Izard (Sala Muncunill) entre d’altres. Per finalitzar, ens acostarem a la Rambla d’Ègara on es troba l’edifici excepcional considerat un dels millors exemples del modernisme industrial català, l’ antic Vapor Aymerich, Amat i Jover (MNACTEC).

Cada segon diumenge de mes, a les 10.30 h.

Requisits activitat:

Cal fer reserva prèvia a través de www.visitaterrassa.cat/rutamuncunill/
(Places limitades)

Més informació: https://visitaterrassa.cat/rutamuncunill/

Categories: Sant Llorenç-Obac, Diversos, Itineraris guiats, Rutes, travesses i marxes, Visites guiades,

Recursos.