Marina Expos. temporals
de maig

Exposició Parc de la Serralada de Marina

fins al 26/05/2017

Horari d'inici: De dilluns a divendres de 16 h a 20.30 h i dimarts i dissabte de 10 h a 14 h

Lloc: Biblioteca Can Baratau de Tiana
c/ Lola Anglada, 10
Tiana

Organitzadors: Ajuntament de Tiana - Tiana Medi Ambient

Telèfon: Oficina d'informació ambiental 933 955 107

A/e: mediambientiana@gmail.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:L'exposició ''Parc de la Serralada de Marina'' consta de 10 plafons de fusta natural amb una quarantena d'il•lustracions de flora i fauna i el personatge de la Marina, una jove laietana del poblat ibèric de les Maleses que fa de fil conductor. Els dibuixos, realitzats per Agnès Perelló, pretenen sensibilitzar la població dels municipis del parc i els seus visitants sobre la importància de conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi.
El dia 20 de maig, a més a més, es farà una passejada guiada per diferents zones del Parc de la Serralada de Mariana de la mà d’experts botànics i biòlegs per conèixer més sobre la fauna i la flora que ens envolta. També es farà una visita guiada per l'exposició.

Categories: Expos. temporals, Marina, general,