Xarxa de Parcs Naturals Educació ambiental | Jornades tècniques
de gen.

Cap a on anem? Planificar i explorar en educació ambiental

XPN. Diputació Barcelona

Horari d'inici: 9 h

Horari complet:
de 9 a 14 h

Lloc: Espai Francesca Bonnemaison
Carrer Sant Pere més baix, 7
Barcelona

Organitzadors: Les gerències de serveis d’Espais Naturals i de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l´Educació Ambiental, les gerències d´Espais Naturals i de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona organitzen una jornada on es debat el paper que ha de jugar l'educació ambiental de les administracions en el marc de l’actual crisi ecosocial.

Programa

Amb el propòsit de posar una mica de llum a totes aquestes incògnites hem volgut convidar també Heike Freire, per tal que, a l‘inici de la jornada, ens proporcioni eines per orientar-nos en la descoberta de nous camins.

En un segon bloc, es realitzarà una taula rodona per debatre sobre la importància de la planificació en educació ambiental a diferents escales, amb intervencions de Javier Benayas - Catedràtic d’Ecologia de la Universidad Autónoma de Madrid -, Anna Estella - subdirectora general d’Informació i Foment de la Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya -, i Helena Barracó - cap del Departament de Programes i Equipaments de Oficina de Canvi Climàtic i Sostenibilitat de l'Ajuntament de Barcelona -.

I en el darrer bloc, representants de la Xarxa de Parcs Naturals i de l'Oficina Tècnica d'Educació i Promoció ambiental de la Diputació de Barcelona compartiran les seves experiències sobre com planificar l'educació ambientals als municipis i als espais naturals, i què hi posem, a la motxilla de l’explorador?

Us hi esperem !

Requisits activitat:

INSCRIPCIONS: Per poder assistir és imprescindible inscriure-s'hi prèviament mitjançant el següent formulari d'inscripció.

Més informació: https://www.diba.cat/es/web/mediambient/-/cap-a-on-anem-planificar-i-explorar-en-educacio-ambiental

Categories: Xarxa de Parcs Naturals, Educació ambiental, Jornades tècniques,