Xarxa de Parcs Naturals
de nov.

Jornada: Gestió forestal després d'un incendi

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
de 10 a 13 h

Lloc: Sala de plens de l'Ajuntament d'Òdena
c/ Plaça major, 2
Òdena

Organitzadors: Diputació de Barcelona

Telèfon: 934 727 560

A/e: ot.prevencioif@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Científic/estudiós

Accés: gratuït

Descripció:

La Diputació de Barcelona ha definit i treballat amb les persones del territori unes propostes de planificació i gestió forestal amb els objectius bàsics de restaurar els boscos afectats principalment per incendis, i fer actuacions per a la prevenció d'incendis en zones estratègiques.

Per tal de treballar en funció de la situació de cada territori, s'han definit uns itineraris orientatius d'acord amb l'experiència acumulada durant més de 15 anys.

En aquesta jornada es presenta un llibret amb el recull de la informació recopilada per tal de donar a conèixer el suport que ofereix la Diputació de BArcelona als municipis, com s'ha posat en pràctica en casos reals a les comarques de l'Anoia i el Bages i quins han estat els resultats científics obtinguts.

Requisits activitat:

Destinataris:

-  Responsables, tècnics i demés personal dels ens locals

-  Associacions de propietaris forestals i altres propietaris forestals

Inscripcions:

Cal fer inscripció prèvia mitjançant aquest formulari

Categories: Xarxa de Parcs Naturals, flora, Prevenció incendis, Biodiversitat, general,