Capçalera agenda

Xarxa de Parcs Naturals Actes i presentacions
d’abr.
2021

Seminari en línia 'Reflexions sobre el futur dels ens locals: Ciutats i pobles verds i saludables' Conversa amb alcaldes i alcaldesses

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
de 10 a 12 h

Organitzadors: Servei del Medi Ambient de la Diputació de Barcelona

Telèfon: 934 022 485

A/e: .

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

En el marc de la celebració dels 40 anys del Servei del Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, s’organitza un cicle de converses amb veus representatives del món local. L’objectiu és conèixer de primera mà noves perspectives i mirades i compartir la visió de futur dels ens local i de la Diputació de Barcelona.

El segon seminari comptarà amb dues converses. En la primera hi participaran els alcaldes de Viladecans i El Boalo i l'alcaldessa de Castelldefels. En la segona hi prendran part els alcaldes de Pontevedra i Pamplona, l'alcaldessa de Santander i la regidora delegada de territori i acció pel clima de Vitòria-Gasteiz. El debat d'ambdues converses se centrarà en les accions que s'han portat a terme als respectius municipis per guanyar més verd i disposar d'entorns urbans més saludables.

Us podeu descarregar el programa dels Seminaris dels 40 anys: Reflexions sobre el futur dels ens locals .

Requisits activitat:

Us podeu inscriure als seminaris en el formulari.

Categories: general, Xarxa de Parcs Naturals, Actes i presentacions,