Equipaments

Navegació

Montseny

Punt d'Informació de Santa Maria de Palautordera (equipament municipal)

Informació turística del Parc Natural del Montseny, del municipi de Santa Maria de Palautordera i rodalies.

Horari : Estiu (1 març-30 setembre). Divendres de 16 a 20 h, dissabtes de 9 a 13 i de 14:30 a 18:30 h, diumenges i festius de 9 a 13:30 h. Hivern (1 octubre-28 febrer). Divendres de 16 a 20 h, dissabtes de 10 a 14 i de 15:30 a 19:30 h, diumenges i festius de 10 a 14:30 h.
Adreça postal:
Ctra. BV-5301
08460 Santa Maria de Palautordera
Tel. 93.847.95.55
A/e: turisme@smpalautordera.cat
Web: https://www.smpalautordera.cat/municipi/turisme/punt-d-informacio-turistica.htm

interest

Mapa de la Xarxa