Equipaments

Navegació

Foix

Centre d'Informació del Castell de Penyafort

El nou Centre d'Informació del Parc del Foix, que ocupa una part del Castell de Penyafort, està obert dissabtes i diumenges al matí i fa les funcions de Centre d'Interpretació a l'entrada del Parc del Foix i punt d'informació turística del Castell i del municipi. L'espai disposa d'una recepció, des d'on s'ofereixen explicacions i documentació sobre el conjunt monumental, informació general sobre el municipi i la comarca i la referent al Parc del Foix, especialment la zona de l'embassament, així com d'una sala d'audiovisuals.

Horari : dissabtes, diumenges, festius i ponts de 10 a 14 h. De Nadal a Reis, tancat
Adreça postal:
Castell de Penyafort