Passejada pels fondals de la riera de Ca l’Oller, on el bosc de ribera troba les millors condicions per desenvolupar-se. Sortint del sot, els alzinars, conreus i espais oberts recentment recuperats ofereixen un trencaclosques ambiental amb una elevada biodiversitat.
01/12/2018
9.30 h
Sant Iscle – Can Bosc – Ca l’Oller – Sot de Cal Paraire – La Vendrella – Can Gravat – Can Perera – Can Bosc – Sant Iscle Sant Iscle de Vallalta
'Temps de tòfona' és una manera de viure, d’entendre la natura i l’univers de la tòfona, que us oferirà la possibilitat de viure l'experiència única de buscar tòfones silvestres.
01/12/2018
8.30 h
Sant Quirze de Besora Plaça Bisaura Sant Quirze de Besora
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat