- Visites guiades
- Educació ambiental

Veniu a la Pleta a celebrar del Dia Internacional dels Ocells! Hi trobareu diferents tallers gratuïts per a tots els públics.
Carretera del Ratpenat a Plana Novella, km 3,5
Sitges
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.

Veniu a la Pleta a celebrar del Dia Internacional dels Ocells! Hi trobareu diferents tallers gratuïts per a tots els públics.

Diverses proves i jocs amagats us faran descobrir quines plantes, ocells i altres animals viuen al voltant del pantà i el Parc del Foix. Orienteu bé el mapa i les trobareu!

Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant.
S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat