- Cursos i tallers
- Visites guiades
- Itineraris guiats

Si no coneixeu les cosconilles, els colitxos, les calèndules, els màstecs i altres plantes, durant aquesta sortida teniu la possibilitat de descobrir-los.
Montseny
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Si no coneixeu les cosconilles, els colitxos, les calèndules, els màstecs i altres plantes, durant aquesta sortida teniu la possibilitat de descobrir-los.

Aquesta és una de les principals valls interiors del Corredor. Recorrerem camins traginats abans pels bosquerols i ara redescoberts per ciclistes i caminants.

Activitat d'educació mediambiental relacionada amb el món de les abelles. A prop de les arnes ens vestirem d'apicultor/a, encendrem el fumador i obrirem el rusc per veure i explicar el que vagi sortint.

Una passejada tranquil·la pels entorns del Centre d’Informació, per conèixer els valors del Parc Natural.

Activitat per conèixer les plantes més freqüents al paisatge mediterrani i els usos que n'han fet els pobles del Maresme des d'antic. Planta del mes: espígol.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat