- Educació ambiental

Itinerari guiat en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.
Begues
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 9 de 9 resultats.

Itinerari guiat en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.

Passejada circular per boscos, prats i matollars per intentar descobrir i conèixer alguns dels ocells nidificants en els diferents ambients del Parc.

Activitat per descobrir i conèixer la fauna marina del Parc del Garraf a través de l’observació d’aus marines i cetacis des de terra.

Els participants tindran un mapa i hauran de buscar uns punts i fer-ne un marcatge mentre descobreixen la flora i la fauna del bosc mediterrani.

Els nostres boscos conserven secrets gairebé oblidats: herbes medicinals, plantes comestibles i altres vegetals de propietats inesperades. Veniu a descobrir-ho!

Itinerari d'interpretació de rastres, restes i altres indicis de la fauna present del Parc del Montnegre i el Corredor. I en acabar, farem un taller de petjades de fang.



Passejada pel públic familiar de la mà de l'ornitòleg Marc Illa, per observar i conèixer les aus que viuen a l'entorn de la riera de Sant Joan, a Monistrol de Calders.
S'estan mostrant 1 - 9 de 9 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat