- Cursos i tallers
- Fires i festes

Us convidem a participar de NaturalMent, un taller de mandales amb llavors i elements naturals, al carrer Esplanada, dins del programa Viu el Parc!
Sant Cebrià de Vallalta
- Montnegre-Corredor
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.

Us convidem a participar de NaturalMent, un taller de mandales amb llavors i elements naturals, al carrer Esplanada, dins del programa Viu el Parc!
Segona jornada del taller 'Busquem bolets!'. Aquest dissabte aprendrem a fer conserves de bolets per tal de poder-los assaborir al llarg de tot l'any.

La primera activitat de difusió de sismologia des de Fontmartina, adreçada al públic general per aprendre i experimentar sobre aquesta ciència, i els terratrèmols en particular.

Estada de cap de setmana sobre els bolets a la Rectoria de Vallcàrquera, als peus del Montseny, que consisteix en dues excursions, una exposició i un taller sobre els bolets trobats. Tot ben acompanyat d'uns àpats especialment preparats per a l'ocasió.

Projecció a l'interior del planetari amb una explicació per part d'una persona experta en la matèria.

Veniu a participar dels diferents tallers que hem preparat, "La importància de la gestió dels residus", taller ambiental; construcció d’un fonògraf-captador de so i "Juguem amb energia". Us hi eperem!

Una activitat per descobrir els secrets del nostre ADN, per què som com som i què ens diferencia uns dels altres.
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat