- Conferències

Xerrada sobre els beneficis de la natura a infants i joves a càrrec de Vicky Mateu, de l'escola del bosc El forest del Montseny.
Passeig de la Rectoria Vella, 10
08470 Sant Celoni
- Montnegre-Corredor
Totes les activitats són gratuïtes, però cal inscripció prèvia.
Consulteu en el calendari de maig totes les activitats, busqueu la que més us interessi i participeu activament en la Setmana de la Natura. Us hi esperem!
S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.

Xerrada sobre els beneficis de la natura a infants i joves a càrrec de Vicky Mateu, de l'escola del bosc El forest del Montseny.


Activitat programada dins la Setmana de la Natura i per commemorar el Dia Europeu dels Parcs Naturals, efemèride ambiental. A través de diferents contes contemporanis, ens endinsarem en la natura que tenim més propera.
S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat