- Educació ambiental
- Passejades guiades

Santa Maria de Martorelles
- Litoral
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.


Des del Centre de Documentació del Montseny -secció ciències naturals- celebrem el Dia Internacional dels Boscos, amb una passejada pels boscos del Montseny el diumenge 22 de març.

Itinerari per descobrir algunes de les fonts properes més emblemàtiques de Viladrau. També gaudirem d’un tast de diferents aigües.


Caminada en la qual veurem com el poeta Jacint Verdaguer descrivia la vida i la natura de l’entorn.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat