- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Cursos i tallers

Voleu conèixer de prop els petits mamífers del Parc i com ho fem per estudiar-los? Descobrirem la seva importància dins l’ecosistema.
Montesquiu
- Montesquiu
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.

Voleu conèixer de prop els petits mamífers del Parc i com ho fem per estudiar-los? Descobrirem la seva importància dins l’ecosistema.

Passejada al voltant dels llocs menys freqüentats de Santa Fe del Montseny i petita exposició per conèixer el món dels bolets.
L’astroart és un moviment que té com a inspiració l’univers i el cel fos i ha estat la inspiració de les obres de Júlia Moreno, que combinen pintura i astronomia.

Els open caiac són caiacs insubmergibles amb gran estabilitat que ens permetran navegar amb total seguretat gaudint de l’entorn.

Visita a la cova Simanya, una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç, amb explicacions i guiatge tant a l'exterior com a l'interior.

Recorregut des del poble de Mura fins a la Cova, amb l'acompanyament d'un guia, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la Cova.

Si tens ganes d’endinsar-te en el fascinant món dels bolets, no pots perdre't la passejada guiada que farem a Fogars de la Selva!
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat