- Educació ambiental
- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Sortida en veler en què el patró porta els usuaris a gaudir de la navegació a vela per la costa del Garraf per descobrir l’espai natural des d’un altre punt de vista.
.
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 4 de 4 resultats.

Sortida en veler en què el patró porta els usuaris a gaudir de la navegació a vela per la costa del Garraf per descobrir l’espai natural des d’un altre punt de vista.

Descobrirem la vida marina que tenim a les nostres costes tot visitant el Centre d'Estudis del Mar de Sitges. Sortirem també a la platja per observar i recollir organismes marins.

Farem una passejada per la zona per conèixer les característiques principals del Garraf, així com la seva fauna i flora més característica. A més, estarem ben a l’aguait per veure i escoltar els amfibis. No t’oblidis la llanterna!
Envoltats per la natura, gaudirem del cel nocturn, i en un diàleg constant entre l’art i el cel, descobrirem els secrets de la tècnica per pintar amb vi.
S'estan mostrant 1 - 4 de 4 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat