- Passejades guiades
- Itineraris guiats
- Educació ambiental

Sortida en embarcació a motor per costejar la Costa del Garraf i conèixer els penyasegats del nostre litoral des del mar. Cinc persones com a màxim per sortida.
.
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 4 de 4 resultats.

Sortida en embarcació a motor per costejar la Costa del Garraf i conèixer els penyasegats del nostre litoral des del mar. Cinc persones com a màxim per sortida.
Envoltats per la natura, gaudirem del cel nocturn, i en un diàleg constant entre l’art i el cel, descobrirem els secrets de la tècnica per pintar amb vi. Pinzellades, ullades al cel i observacions telescòpiques amb un tast de vi.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.

Heu sentit mai com criden els ratpenats? Sabeu que els seus crits són ultrasònics? La passejada us permetrà sentir-los i conèixer les seves singulars característiques.
S'estan mostrant 1 - 4 de 4 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat