Es tracta d’un itinerari circular d’uns 5 quilòmetres que ens permet conèixer tres escenaris on es dugueren a terme diferents rituals d’enterrament durant la prehistòria.
L'exposició "Els parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix" ens descobreix els secrets d’aquests espais naturals, els paisatges, la vegetació, la fauna i la història d'aquest espai protegit.
Excursió on descobrireu els millors racons de Sitges a la zona de l’Espai Natural dels Colls. Navegarem per un tram de costa que es caracteritza pel seu aspecte rocós format per penya-segats de pedra calcària de poca alçada.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat