- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Si les condicions meteorològiques ho permeten, podrem observar salamandres, tòtils i gripaus corredors. Si plou, cal portar impermeable, ja que l’activitat no s’anul·la, sinó tot al contrari!
- Marina
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Si les condicions meteorològiques ho permeten, podrem observar salamandres, tòtils i gripaus corredors. Si plou, cal portar impermeable, ja que l’activitat no s’anul·la, sinó tot al contrari!

La visita aprofita quatre estructures del món rural, per parlar de la vida a pagès al llarg dels temps i alhora reflexionar sobre la seva importància en ple segle XXI.

Descobrirem els bolets que podem trobar a la serralada Litoral, mentre fem una caminada. Després els classificarem i farem una petita exposició amb les varietats trobades. Cal portar cistell!

Passejada planera fins al castell de Rocafort. En funció del grup i el temps es visitarà Cal Tosques i Cal Lleonart, amb magnífiques vistes al pla del Bages i el Prepirineu.

Un tastet de transhumància i una vivència d'unió amb un petit ramat de rucs recuperats per la Fundació Miranda, i de vincle amb el grup de persones que ens donen suport en aquesta actuació plena de sentit.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat