- Educació ambiental
- Passejades guiades
- Itineraris guiats
- Visites guiades

En aquesta passejada guiada coneixerem els cavalls lliures al Parc de Garraf de la mà de la Fundació Miranda.
Olivella
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 10 de 11 resultats.

En aquesta passejada guiada coneixerem els cavalls lliures al Parc de Garraf de la mà de la Fundació Miranda.

Passejada pels camps i boscos que travessen la riera d'en Burgada. A càrrec de Jordi Torallas (geòleg).

Sortida guiada pel Parc del Montnegre i Corredor.

Anirem fins l’avenc de l’Esquerrà, el més profund del Parc del Garraf, i de camí coneixerem les principals característiques d’aquest massís, així com els rasclers i els fòssils que amaga.

Visita a la capella de Santa Cecília, on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures.

Itinerari per conèixer les històries dels maquis a Sant Llorenç, com la de Marcel·lí Massana "Panxo" i els fets que van ocórrer a Casa-saies i a la casa del Flequer.

Itinerari guiat entre el pla de Querol i la cova Cassimanya en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.

Sortida en embarcació a motor per costejar la Costa del Garraf i conèixer els penyasegats del nostre litoral des del mar.

Itinerari guiat per visitar els jaciments de Serra Llarga i l'Obac Vell, en què es mostraran els resultats obtinguts en les darreres intervencions arqueològiques.
S'estan mostrant 1 - 10 de 11 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat