- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Coneixerem i identificarem els bolets que podem trobar en aquesta bonica passejada, on gaudirem de feréstecs boscos d’alzina i roure, pinedes i belles panoràmiques.
- Marina
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.

Coneixerem i identificarem els bolets que podem trobar en aquesta bonica passejada, on gaudirem de feréstecs boscos d’alzina i roure, pinedes i belles panoràmiques.
Taller de descoberta de com funciona un formiguer

Taller molt pràctic i dinàmic on els participants, toquen, observen i descobreixen directament, diferents animals vius (ocell, gerbo, xinxilla, eriçó, tortuga, gripau, etc.), emmarcada en el projecte Parcs i biblioteques...naturalment!

Si les condicions meteorològiques ho permeten, podrem observar salamandres, tòtils i gripaus corredors. Si plou, cal portar impermeable, ja que l’activitat no s’anul·la, sinó tot al contrari!

Tradicional mostra representativa de la diversitat de bolets al Maresme. Activitats complementàries: sortida, visites guiades, espectacle de contes, activitat familiar i tallers per a escoles.

Us convidem a l'Hora del conte amb L'arbre de sucre, un conte on passejarem per les diferents estacions de l’any, veurem com canvia el paisatge i com canviem nosaltres!
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat