- Cursos i tallers
- Passejades guiades
- Educació ambiental
Voleu conèixer millor els mussols i descobrir què son les egagròpiles? Farem un taller i una sortida nocturna per saber-ne més.
Montesquiu
- Montesquiu
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Voleu conèixer millor els mussols i descobrir què son les egagròpiles? Farem un taller i una sortida nocturna per saber-ne més.
Rius, rieres, rierols, torrents, gorgs i salts d’aigua arreu. L’aigua rega el Bisaura i ens ofereix racons preciosos i singulars.
Ens observarem a nosaltres mateixos des de diferents mirades per conèixer-nos millor i fer el nostre propi autoretrat. Per inspirar-nos, passejarem per l’entorn natural.
De la mà de la Irene i l’Adriana aprendrem les tècniques més senzilles per elaborar remeis naturals a casa. Amb plantes fàcils de reconèixer i recollir, elaborarem la nostra farmaciola natural.
La Diputació de Barcelona ofereix a les empreses adherides al programa Parc a taula un curs en línia, gratuït, amb l’objectiu de proporcionar als seus manipuladors d’aliments els coneixements sobre higiene alimentària necessaris per garantir la seguretat alimentària en el seu lloc de treball.
Anirem fins a les restes del castell de Boixader, des d’on tindrem una bona panoràmica del Bisaura, i de tornada passarem per Rocafiguera.
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat