- Educació ambiental
- Passejades guiades

Una passejada tranquil·la pels camins que envolten el Brull en què compartirem els records d’algú que els ha vist canviar durant els darrers cinquanta anys.
El Brull
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Una passejada tranquil·la pels camins que envolten el Brull en què compartirem els records d’algú que els ha vist canviar durant els darrers cinquanta anys.

Gaudirem de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny i, a més, farem un tastet de diferents aigües.

Taller de descoberta del fascinant món dels bolets a partir d'una petita exposició que ens permetrà fer-ho de forma lúdica amb un joc de resolució d'enigmes.

Activitat on les llavors seran les protagonistes. Petits i grans, podran realitzar una representació artística fent servir aquests elements i els seus colors. Aquesta activitat, es pot fer de manera individual o compartida, i permet que els participants se centrin durant una estona en la creació sense pressa allò una veritable obra d’art.

Circuit al voltant del Punt d'acollida de Fogars de Montclús per practicar les habilitats en la conducció de la bicicleta BTT tradicional, elèctrica o infantil. Podràs provar les nostres bicicletes i veure com et desenvolupes en un senzill circuit amb girs, obstacles i slalom entre d'altres.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat