- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Visites guiades

Gaudirem de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny i, a més, farem un tastet de diferents aigües.
17406 Viladrau
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Gaudirem de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny i, a més, farem un tastet de diferents aigües.

Itinerari per l’entorn natural fent recompte de papallones. Un itinerari guiat pel CBMS, on es descobrirà les principals característiques de les papallones, els hàbitats on viuen i com es poden identificar les principals espècies.

Crearem un objecte quotidià, amb un recurs natural com és la llana, afegint altres fibres d'origen animal i també vegetal, per obtenir textures i resultats sorprenents.

Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant.

La Mostra de catifes de flors naturals d’Arbúcies transforma els carrers del centre del poble en una gran exposició d’art efímer elaborada amb flors naturals.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat