- Cursos i tallers
- Passejades guiades
- Educació ambiental
Passejada al voltant dels llocs menys freqüentats de Santa Fe del Montseny i petita exposició per conèixer el món dels bolets.
Fogars de Montclús
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Passejada al voltant dels llocs menys freqüentats de Santa Fe del Montseny i petita exposició per conèixer el món dels bolets.
En aquesta xerrada ens endinsarem en el bosc a la recerca d'uns misteriosos éssers que s'amaguen, els bolets.
Realització d'un taller per construir de manera senzilla menjadores per a ocells. El taller té una durada d'uns 25 minuts.
Taller de descoberta de les característiques del tritó de Montseny a través de la realització d'un tritó de guix.
Circuit al voltant del punt d'acollida per practicar les habilitats en la conducció de la bicicleta BTT tradicional, elèctrica o infantil.
Decorarem fulles amb dibuixos i patrons geomètrics i fabricarem un mòbil per decorar la nostra llar.
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat