Descobreix amb aquesta visita com era la vida a Olèrdola fa mil anys i quins van ser els moments cabdals de la seva història, des de les lluites contra els sarraïns fins a la proclamació de Mir Geribert com a Príncep d'Olèrdola.
Us aproparem a la vida quotidiana d'una de les ciutats medievals més importants de l'alta edat mitjana a Catalunya, mitjançant les últimes excavacions arqueològiques realitzades.
25/05/2025
11 h
Pla dels Albats (Conjunt Monumental d'Olèrdola) Olèrdola
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat