- Passejades guiades
- Visites guiades
- Itineraris guiats
- Educació ambiental

A càrrec de Txema Magro, abellaire de la Fundació Maresme.
Ctra. Vilassar de Mar - Argentona, km 4,4 – Veïnat de Mada
Argentona
- Litoral
S'estan mostrant 21 - 30 de 58 resultats.

A càrrec de Txema Magro, abellaire de la Fundació Maresme.

Aquesta activitat s'inclou dins els actes en motiu del Dia Eurpoeu dels Parcs 2016.
Petita excursió de descoberta de l'entorn del Pantà de Sau per treballar els rastres dels animals, reclams d'ocells i la fauna i flora

Aquesta activitat s'inclou dins dels actes amb motiu del Dia Europeu dels Parcs.
Sabeu com era la vida dels habitants d'Olèrdola a la prehistòria? Farem un taller per experimentar la mòlta de cereals amb un molí prehistòric, com encenien foc fregant dues fustes i com pintaven les seves coves.

Avui plantem! Sembrem tomàquets de Can Mandò.
Construcció de petits horts verticals amb materials reciclats on sembrarem llavors d'una antiga varietat de tomàquet de la Serra de Collserola.
Aquesta activitat s'inclou dins dels actes amb motiu del Dia Europeu dels Parcs.

Aquesta activitat s'inclou dins dels actes amb motiu del Dia Europeu dels Parcs
És un itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe.

Aquesta activitat s'inclou dins dels actes amb motiu del Dia Europeu dels Parcs.
Per la vall de Sant Jeroni de la Murtra observarem i identificarem alguns ocells d'aquests ecosistemes, des de prats de gramínies a brolles d'estepes, garrigues, màquies, pinedes, alzinars i rouredes, i revisarem algunes caixes niu.

Itinerari guiat per identificar les plantes que les àvies del Montseny feien servir per obtenir els seus remeis casolans.

Passejada guiada per identificar les principals plantes en flor, arbres i arbustos singulars que podem trobar al Turó

La farigola és desinfectant, el romaní estimulant, l'espígol relaxant... El sotabosc mediterrani acull una varietat de plantes aromàtiques que des d'antic s'han usat per elaborar remeis....
Excursió guiada per un dels nostres biòlegs des del Parc de Can Zam fins la Font de l'Alzina per descobrir espècies.
S'estan mostrant 21 - 30 de 58 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat