- Educació ambiental
- Passejades guiades
- Visites guiades

En aquest ruta observarem l’ús de l’aigua i parlarem del molí d’en Sala, així com també sobre natura, geologia i altres patrimonis.
Plaça de la Pedrera s/n
Monistrol de Calders
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.

En aquest ruta observarem l’ús de l’aigua i parlarem del molí d’en Sala, així com també sobre natura, geologia i altres patrimonis.

Passejada guiada on trobarem cavalls que eduquen, que inspiren, que ens mostren com viure a la natura, amb respecte i harmonia.
Has vist mai un senglar i els rastres que deixa? Quan passegem pel Parc, és molt fàcil de trobar-los però de vegades la seva presència genera problemes. Vols saber què fer quan et trobis un senglar?

Sortida en embarcació a motor per costejar la Costa del Garraf i conèixer els penyasegats del nostre litoral des del mar.

Posa’t les botes de muntanya per seguir una ruta en què comentarem històries d’ibers i romans, de tombes medievals, de la fil·loxera, de pintures prehistòriques...

Itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare. De la mà de personatges singulars, els participants faran un viatge a través dels sentits, les sensacions i les emocions.

Heu sentit mai com criden els ratpenats? Sabeu que els seus crits són ultrasònics? La passejada us permetrà sentir-los i conèixer les seves singulars característiques.
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat