- Passejades guiades
- Cursos i tallers

Descobrim el liró gris, un peculiar mamífer que habita als nostres boscos però que encara és molt desconegut.
Montesquiu
- Montesquiu
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.

Descobrim el liró gris, un peculiar mamífer que habita als nostres boscos però que encara és molt desconegut.

La fosca de la lluna nova permetrà endinsar-nos en la descoberta de mons llunyans, en el temps i l’espai.

El bandoler Capablanca i l’Ermesinda ens faran explorar els sentits a partir d’elements de l’indret. Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions.

Ruta en què observarem diferents espècies de fòssils que anirem trobant pel camí i n’explicarem les característiques i la formació.

Itinerari des del petit i encisador poble d’Olivella fins al castell Vell d’Olivella. La panoràmica des del nou mirador, permet albirar la riquesa paisatgística i natural del Parc del Garraf.
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat