- Passejades guiades
Passejada guiada per Les Cinc Sènies on aprendrem a reconèixer els ocells més habituals d’aquest espai.
Mataró
- Montnegre-Corredor
S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.
Passejada guiada per Les Cinc Sènies on aprendrem a reconèixer els ocells més habituals d’aquest espai.
Des de l’observatori situarem els planetes a escala i prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre punt de l’espai.
Un bany de bosc és una pràctica que implica passar temps a la natura, immersos en un bosc, per aconseguir beneficis per a la salut mental i física.
S'estan mostrant 1 - 3 de 3 resultats.
Aquest lloc web utilitza galetes
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat