- Educació ambiental
- Passejades guiades

Aquest itinerari permetrà veure alguns elements del patrimoni que recorden els diferents moments de la història de la Collserola. Itinerari matinal de 4 a 5 h de durada.
Barcelona
- Collserola
S'estan mostrant 1 - 4 de 4 resultats.

Aquest itinerari permetrà veure alguns elements del patrimoni que recorden els diferents moments de la història de la Collserola. Itinerari matinal de 4 a 5 h de durada.

Dones i homes formem part del nostre entorn: aportem i rebem, incidint de manera diferent segons el que fem i qui ho valori. Al Montseny la relació ve de lluny i deu ser prou especial com per estar considerats reserva de la biosfera per a la resta del món.

Ruta guiada per diferents espais com la Casa Alegre de Sagrera, l'exterior d'edificis modernistes com la Casa Coll i Bacardí, entre d'altres i al Centre de Documentació i Museu Tèxtil, cada quart diumenge de mes a les 11 h.

Passejada suau per la zona de la Casa Nova de l'Obac i l'Obac Vell, on es podrà veure com ha evolucionat el paisatge per acciò de la mà humana.
S'estan mostrant 1 - 4 de 4 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat