- Passejades guiades
- Educació ambiental

Descobrir els bolets més curiosos, familiaritzar-nos amb els més comuns i aprendre a identificar les espècies més importants és la millor manera d’encetar la tardor.
La Garriga
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Descobrir els bolets més curiosos, familiaritzar-nos amb els més comuns i aprendre a identificar les espècies més importants és la millor manera d’encetar la tardor.

Passejarem pels boscos propers a Sant Julià de Vilatorta, per una zona amb una formació rocosa
amb presència de baumes naturals, i descobrirem qui eren «els emboscats»,

La carena del Montnegre conté boscos únics a la serralada. Rouredes, alzinars muntanyencs i boscos de boira aixopluguen una flora i una fauna molt especials.

Voleu introduir els nens en la màgia del tió? El cercarem en un breu recorregut pel bosc, en coneixerem l’origen, veurem què mengen i les pistes que deixen pel bosc.

La tardor és una de les estacions de l’any amb més colors. Anirem a un dels indrets on podrem admirar-ne millor els canvis de to.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat