- Educació ambiental

Un any més, els caps de setmana i festius, us convidem a gaudir d’un magnífic espectacle. Podreu reconèixer i diferenciar les siluetes dels ocells que es desplacen cap a terres africanes a passar l’hivern.
Barcelona
- Collserola
S'estan mostrant 1 - 12 de 12 resultats.

Un any més, els caps de setmana i festius, us convidem a gaudir d’un magnífic espectacle. Podreu reconèixer i diferenciar les siluetes dels ocells que es desplacen cap a terres africanes a passar l’hivern.

Ens endinsarem per petits corriols entre els alzinars, esbrinarem per què és una de les valls més interessants des del punt de vista geològic, descobrirem la història de l’ocupació humana, passejarem a l’ombra dels arbres de ribera i resoldrem un misteri intrigant...

Recital poètic de Joan-Lluís Lluís i Esteve Plantada amb acompanyament musical de Sandrine Robilliard (violoncel).

La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.

Inauguració de exposició de Jordi Aligué "De la terra i del mar" -pintures, dibuixos, fotografies, llibres i publicacions-, a La Pahissa del Marquet, que es podrà visitar del 4 de setembre al 24 d'octubre.

Sortirem de Fontcoberta per pujar a la serra de Santa Magdalena, des d’on podrem observar el Pirineu, des del Puigmal al Canigó, per un cantó i, per l’altre, el Puigsacalm, que ens oferirà unes vistes ben especials. Ruta guiada de marxa nòrdica.

Us proposem d'anar a conèixer dos dels elements que formen part de la gran diversitat de llegat patrimonial del massís de Sant Llorenç del Munt i la serra de l'Obac.

Un espai per descobrir i redescobrir la natura. Activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva. A partir d’unes instruccions senzilles, heu de sortir a explorar l’entorn i trobar allò que us proposem.

Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics. Tots els diumenges fins al 19 de desembre.

Una aventura per descobrir un personatge català de llegenda, seguint els camins i corriols per on ell va passar ara fa més de 400 anys: en Joan Sala i Ferrer conegut com en Serrallonga.

Devallarem per cordes a l’avenc dels Esquelets i descobrirem el món subterrani. Podrem gaudir del silenci, de les formacions de calcita i, amb una mica de sort, d’algun ratpenat.
Recital a càrrec del poeta mexicà Javier Bustamante
S'estan mostrant 1 - 12 de 12 resultats.
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat