- Passejades guiades
- Educació ambiental

Sortida científica amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea. Podrem veure com estudien les aus marines, els diferents cetacis i el medi marí.
Sitges
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.

Sortida científica amb l’equip d’experts de l’Associació Cetàcea. Podrem veure com estudien les aus marines, els diferents cetacis i el medi marí.

La vinya ha estat cabdal per a la cultura i la comprensió del paisatge mediterrani durant mil·lennis.

Què necessitem per començar a capturar la bellesa del món natural? Només cal la vostra càmera o mòbil, ganes d'aprendre i el desig d'aturar el temps en una imatge!

A través d’aquests itineraris planers i fàcils, podrem gaudir dels beneficis de la natura per a la salut, tant física com mental. Caminades en què la natura i la salut van de bracet.

Itinerari que surt des del poble de Garraf tot passant per pedreres en diferents estats i graus d’explotació.

Una invitació a retrobar-nos amb les nostres essències i saviesa des de la simplicitat del no fer, valorant el silenci com l’espai natural per a l’escolta.

Taller de creació d'un perfum medieval a càrrec de Konstantina Simitzi (perfumista).
S'estan mostrant 1 - 7 de 7 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat