- Passejades guiades
- Itineraris guiats

Què en sabem de la DO Alella? N’aprendrem una mica més sobre aquesta denominació d’origen i la seva evolució al llarg de la història, en una passejada pels voltants d’Alella i les seves vinyes.
- Litoral
S'estan mostrant 1 - 11 de 11 resultats.

Què en sabem de la DO Alella? N’aprendrem una mica més sobre aquesta denominació d’origen i la seva evolució al llarg de la història, en una passejada pels voltants d’Alella i les seves vinyes.

Les varietats tradicionals de pomes i pomeres són el fil conductor d’aquesta ruta, que ens portarà des del Museu Etnològic del Montseny fins al Pomari del Montseny, i durant la qual ens aproximarem a les pomes a través de la vista, el tacte, l’olfacte i el gust (1 km només anada).

Pocs territoris poden oferir un contrast tan gran en un espai tan reduït: boscos autòctons i plantacions foranes, conreus intensius i conreus extensius, masos actius i masos abandonats; en definitiva, un espai ric i divers que mostra l’evolució del paisatge.

Caminada guiada pels voltants del poble de Castellet. Passarem per antics camins rurals per observar el cultiu de la vinya i quin és el seu estat segons l’època de l’any. Descobrirem antics camps de garrofers que s’amaguen entre les pinedes del parc.

Recital i passejada poètica en homenatge a Joan Brossa amb Perejaume, Manuel Guerrero i Carles Rebassa. Acompanyament musical a càrrec de Ramon Juan Sitjar (guitarra).

Passejada guiada pel sector oriental del terme de Sant Vicenç de Castellet per gaudir del patrimoni natural, cultural i històric de la vall de Vallhonesta.

No et perdis la Matinal al Parc! Durant tot el matí el Brull s'omplirà de música, tallers de circ , humor, la 6a Fira de la Mel Ecològica amb xerrades-col·loqui per a amateurs i professionals, tallers i tasts de mel i l'espectacle de cloenda amb la "Cia l'Arlequí".

L’Israel Estopà, biòleg, ens ensenyarà a trobar els rastres que deixen espècies com la geneta, la fagina, l’esquirol, la guineu o el senglar. També podrem conèixer i provar una tècnica per detectar aquests animals durant la nit: el fototrampeig. A veure quins enxampem!

Farem una agradable passejada, d’uns 3 km, amb només un petit tram que requereix esforç al final, just abans d’arribar a la Mola. Podrem conèixer les característiques principals del Garraf, així com la vegetació i la fauna més emblemàtica a través dels rastres.

La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l’activitat us donarà un remei del seu rebost. Veniu a conèixer-la!

Els cims més alts són un lloc privilegiat per observar la migració de les aus, especialment de les rapinyaires, ja que es troba a la ruta migratòria de la Mediterrània occidental. Entre els ocells planadors més comuns trobem l’aligot vesper, l’esparver vulgar, el xoriguer comú, l’àliga marcenca i l’aligot comú.
S'estan mostrant 1 - 11 de 11 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat