- Expos. temporals

Exposició col·lectiva 'A Carles Hac Mor, en l'esdeveniment paraparèmic de Carles Hac Mor', a l´Espai Interdisciplinari i a L'Espai Fotogràfic Humberto Rivas.
Carretera Rat Penat a la Plana Novella Km 7.5
Begues
- Garraf
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.

Exposició col·lectiva 'A Carles Hac Mor, en l'esdeveniment paraparèmic de Carles Hac Mor', a l´Espai Interdisciplinari i a L'Espai Fotogràfic Humberto Rivas.

Una passejada per ponts amb història que formen part del camí dels Ponts Perduts: el pont de la Noguerola, el de la Sala i el de les Cabres. Ponts de bosc que servien per passar el bestiar als emprius, zones comunals de pastura.

Descobrirem els secrets que guarda la serralada Litoral pel que fa a la prehistòria i ho farem de la mà d'un dels seus habitants de l'època, el qual ens proposarà algunes proves per entendre millor el seu dia a dia. Ens hi acompanyeu?

Veniu a gaudir d'aquesta ruta que creua boscos, conreus i masies d’Orís i s’enfila fins a arribar a la capella romànica de Sant Salvador de Bellver; des d'aquí gaudirem d’unes vistes panoràmiques esplèndides.

Farem una passejada fins a les tines explicant la història de la vinya al Parc Natural. Acabarem l'itinerari amb un petit tast de vi del Parc Natural.

Taller de fotografia de natura pensat per a les persones que els agradi la natura i la fotografia i vulguin conèixer l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona.
S'estan mostrant 1 - 6 de 6 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat