Recorregut des del poble de Mura fins a la Cova, amb l'acompanyament d'un guia, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la Cova.
Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures.
Volta planera amb interessants vestigis de construccions de pedra seca i visita a les restes del castell de Rocafort, un antic castell que va ser l'origen del poble de Rocafort.
11/11/2023
11 h
Centre d'Informació de Rocafort Casal de Cultura. Plaça Gran, s/n Rocafort (el Pont de Vilomara i Rocafort)
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat