Us proposem fer un viatge en el temps i descobrir l’obra arquitectònica de l’arquitecte més prolífer de Terrassa durant el període del modernisme: Lluís Muncunill.
14/05/2023
10.30 h
Carrers del centre, exteriors d'edificis de l'obra de Lluís Muncunill Parc de Sant Jordi - plaça Josep Freixa i Argemí, 11 08224 Terrassa
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics. Tots els diumenges.
14/05/2023
11 h
Sortida des del Casal - Punt d'Informació Camí de la Clota s/n Granera
"La maleta que sona", espectacle infantil de contes i cançons, a càrrec de Fefe i Cia. Us convidem a obrir la maleta i participar de les històries i cançons que hi descobrirem.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat