Una proposta d'integració amb l'entorn tot treballant les sensacions i desenvolupant els cinc sentits, amb la intervenció de dos actors i un educador ambiental.
03/05/2026
12 h
Casa Nova de l'Obac B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10 Terrassa
Pujada al modest turó de Castellet (279 m), tot creuant el pont sobre el riu Llobregat, per gaudir d'unes vistes espectaculars a 360º des de la torre del conjunt monumental medieval.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat