- Educació ambiental
- Itineraris guiats

Recorregut des del poble de Mura fins a la Cova, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la Cova.
Plaça de l'Ajuntament s/n
08278 Mura
- Sant Llorenç-Obac
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Recorregut des del poble de Mura fins a la Cova, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la Cova.

Activitat d'educació mediambiental relacionada amb el món de les abelles. A prop de les arnes ens vestirem d'apicultor/a, encendrem el fumador i obrirem el rusc per veure i explicar el que vagi sortint.

Visita guiada a algunes de les escultures de la col·lecció Fèlix Estrada Saladich. Coneixerem algunes obres representatives de la segona meitat del segle XX.

Ens afegirem al grup Pedra Seca Granera per veure com reconstrueixen barraques de vinya fetes amb la tècnica de pedra seca.

Visita a la cova Simanya, una de les cavitats més grans del massís de Sant Llorenç, amb explicacions i guiatge.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat