- Passejades guiades
- Visites guiades

Caminada guiada per l'antic camí que unia el poble de Montseny amb Montseny d'Amunt.
Montseny
- Montseny
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.

Caminada guiada per l'antic camí que unia el poble de Montseny amb Montseny d'Amunt.

Les característiques geomorfològiques des massís de Sant Llorenç del Munt i la serra de l'Obac són degudes la intereacció de diferents factors que en van modelant la forma.

Seguirem els rastres i les pistes que deixen els tions al bosc, veurem de quines plantes s'alimenten durant l'any i on s'amaguen. Amb una mica de sort trobarem el tió del castell d'Olèrdola.

Recorregut: Font Picant de Cabrera – Creu de l'Abellà – Esqueis d'en Vivó (Banyadores) – Pla de les Faves – Coll de Burriac – Font Picant de Cabrera. Aproximació en vehicles particulars
Distància: 3,5 km Desnivell: 190 m Durada: 3 h

Si voleu conèixer i identificar els bolets, no us perdeu aquest itinerari que recorre boscos d'alzina i roure, pinedes i on podreu observar belles panoràmiques de les comarques del Vallès, Maresme i Barcelonès.
S'estan mostrant 1 - 5 de 5 resultats.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat