Itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe, al Parc Natural del Montseny.
20/10/2018
12 h
Centre d'Informació Can Casades Ctra. BV-5114 de Sant Celoni a Viladrau, km 21 Santa Fe de Montseny
El Montnegre és un espai reduït on les influències mediterrànies i centreeuropees es donen la mà ben a prop del mar. Potser és aquesta proximitat la que permet tanta riquesa? Ho descobrirem tot passejant.
20/10/2018
09.30 h
desplaçament en vehicles particulars fins a Castellar d’Índies (10 km). Les Índies – Can Torrent de Dalt – La Grimola – Coll d’en Cona – Santa Maria de Montnegre – Les Canals – Les Índies Sant Cebrià de Vallalta
Montnegre-Corredor
S'estan mostrant 1 - 2 de 2 resultats.
Subscriu-te als nostres butlletins
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat