Itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare. De la mà de personatges singulars, els participants faran un viatge a través dels sentits, les sensacions i les emocions.
23/10/2021
12 h
Centre d'Informació Can Casades Ctra. BV-5114 de Sant Celoni a Viladrau, km 21 Santa Fe de Montseny
L’escultor Ernest Borràs va percebre l’alzinar vell de la baga de casa seva a Dosrius com una catedral. Viurem el bosc des de tres facetes: l’artística, la sensitiva i la científica. Experiència guiada a l’obra de l'artista i al bosc que l’acull.
23/10/2021
10 h
Recorregut: Ajuntament – Institut – Font de St. Nicolau – Can Borràs – Institut – Ajuntament Dosrius
Visitarem el castell de Montclús enfilant-nos pel turó del mateix nom i entendrem el perquè de la seva situació privilegiada. Les pedres ens parlaran d’història i de llegendes.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat