caes

Viu el parc


El Parc del Montnegre i el Corredor participa al programa Viu el parc des de l’any 1996 i compta amb la participació de tretze municipis: Arenys de Munt, Dosrius, Fogars de la Selva, Llinars del Vallès, Mataró, Palafolls, Pineda de Mar, Sant Cebrià de Vallalta, Sant Celoni, Sant Iscle de Vallalta, Tordera, Vallgorguina i Vilalba Sasserra.

El programa, que es desenvolupa entre els mesos de setembre i desembre, ofereix una sèrie d'activitats plàstiques, escèniques, musicals, literàries, folklòriques i de difusió del patrimoni natural i cultural que es porten a terme a l'interior del Parc i als municipis que tenen el seu terme municipal dins dels límits de l'espai protegit.

Properes activitats

< Setembre 2023 >
dl dt dc dj dv ds dg
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

S'estan mostrant 1 - 2 de 2 resultats.

  • Festivals i espectacles

És el temps de les castanyes, per això fem un espectacle amb cançons i danses que parlen de castanyes, de la castanyera i de la tardor.

21/10/2023
18.30 h
Museu de la pagesia
Fogars de la Selva
  • Montnegre-Corredor
  • Festivals i espectacles
  • Educació ambiental
  • Fires i festes

Veniu a gaudir de la Castanyada! Hi haurà tallers i jocs de tardor, un espectacle d'animació infantil a càrrec de Fefe i cia., farem un joc de nit i castanyes torrades per a tohom!

21/10/2023
17.30 h
Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva
Plaça Serra de Marina s/n
08495 Fogars de la Selva
  • Montnegre-Corredor

S'estan mostrant 1 - 2 de 2 resultats.


butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials